Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

Η Άννα Βαγενά στη Βουλή

Το γύρο του διαδικτύου κάνει το βίντεο με την ομιλία της Άννας Βαγενά στη Βουλή κατά την ψηφοφορία των εφαρμοστικών νόμων του δεύτερου μνημονίου.
Η κ. Βαγενά αντιτάχθηκε στην μείωση των μισθών, ενώ επέκρινε τα όσα διακηρύσσονται για την ανάπτυξη.
«Ποια ανάπτυξη;
 Σε ποια ρημαγμένη Ελλάδα και σε ποια ρημαγμένη Αθήνα;» διερωτήθηκε.

Στη γωνία

Αυτή η γεύση από αίμα στο στόμα. Να μην αντέχεις να κοιτάξεις τον άλλον στα μάτια από ντροπή. Επειδή εσύ έχεις ένα κομμάτι ψωμί κι εκείνος όχι. Επειδή εκείνος έχει αξιοπρέπεια κι εσύ όχι.

Αυτό το βλέμμα που σου λέει, εσύ που μπορείς γιατί δεν κάνεις κάτι ν’ αλλάξουν τα πράγματα; Πας να απολογηθείς. Να πεις εγώ; Τι μπορώ να κάνω εγώ μόνος μου; Και το καταπίνεις αμάσητο επειδή ξέρεις ότι είναι ψέμα. Το μόνος είναι υπεκφυγή.

Αυτό το βούρκωμα όταν ακούς τον άλλον να εξηγεί πόσο σημαντικά είναι τα μέτρα για τη σωτηρία της πατρίδας. Μιας πατρίδας που αυτός μαζί με άλλους τη ρούφηξαν μέχρι που άδειασε. Και να μη μπορείς να του ρίξεις μπουνιά στα μούτρα επειδή θα σε πουν τραμπούκο και φασίστα. Απολίτιστο, επειδή χτύπησες τον πολιτισμένο που υποστηρίζει την εξαθλίωσή σου και αποκαλεί όλον τον κόσμο τεμπέλη και άχρηστο.

Αυτή η ζάλη που σου έρχεται όταν θες να βγεις σε μια πλατεία και να ουρλιάξεις τι κάνουμε ρε μαλάκες; Γιατί δεν ξυπνάμε; Μας αφανίζουν. Κι όταν συνέρχεσαι αντιλαμβάνεσαι ότι κι εσύ περπατάς σκυφτός ανάμεσα στους άλλους για να πας στη δουλειά ή να πας να πληρώσεις… να πληρώσεις… να πληρώσεις…

Αυτή η σκουπιδίλα που κατακλύζει το μυαλό σου όταν βλέπεις στη βουλή να μιλάνε χωρίς να λένε. Talking suits. Ή και talking costumes μέσα σε όλη αυτή τη θεατρικότητα του παράλογου. Οι ελληνικές Βερσαλλίες. Χωματερή της Δημοκρατίας. Σαπισμένα μπλα μπλα.

Αυτός ο τρόμος μην αρρωστήσεις, μη χρειαστείς γιατρό και φάρμακα, μη δε μπορέσεις να πας για το μεροκάματο, μην κι όταν μπορέσεις τελικά να πας, βρεις άλλον στη θέση σου κι ύστερα τι κάνεις, τίποτα δε μπορείς να κάνεις.

Αυτή η γεύση από αίμα στο στόμα δεν είναι ιδέα σου. Ο θυμός που κατάπιες έγινε οργή κι η οργή μαχαίρι που στα διάλυσε όλα επειδή δεν την άφησες να βγει. Κι έτσι έκοψε τα πάντα μέσα σου και τώρα ξερνάς αίμα. Αίμα. Προσοχή! Να ξεράσεις ήσυχα στη γωνία. Μην αναστατώσεις το πλήθος. Μη λερώσεις την απραξία της τάξης. Στη γωνία. Τιμωρημένος επειδή δεν άντεξες.

By kartesios.blogspot.com

Σύλλογος " Η Μέριμνα "


Πρόγραμμα «Τοπικά Σχέδια για την Απασχόληση»


Διοργάνωση ενημερωτικής συνάντησης στο πλαίσιο της έναρξης  υλοποίησης του Προγράμματος «Τοπικά Σχέδια για την Απασχόληση»


Ενημερωτική συνάντηση, με στόχο την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των τοπικών κοινωνικών και οικονομικών φορέων, για τις προϋποθέσεις και τους όρους συμμετοχής  τους στο Πρόγραμμα «Τοπικά Σχέδια για την Απασχόληση» (ΤοπΣΑ) συνδιοργανώνει η Γενική Γραμματεία Διαχείρισης Κοινοτικών και Άλλων Πόρων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης, στο πλαίσιο της έναρξης  υλοποίησης του Προγράμματος.

Η ενημερωτική συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην Καβάλα, τη ΔΕΥΤΕΡΑ 5 Μαρτίου 2012, στην αίθουσα ΛΥΔΙΑ του Ξενοδοχείου LUCY, με έναρξη στις 9.00 π.μ.

Τα Τοπικά Σχέδια για την Απασχόληση στοχεύουν στη δημιουργία θέσεων απασχόλησης για ανέργους, με την ενεργοποίηση και κινητοποίηση των τοπικών φορέων για τη δημιουργία Αναπτυξιακών Συμπράξεων στις 13 Περιφέρειες της χώρας. Οι θέσεις απασχόλησης θα προκύψουν από τη διάγνωση εξειδικευμένων αναγκών των τοπικών κοινωνιών και την ανάδειξη των αναπτυξιακών δυνατοτήτων στις περιοχές παρέμβασης

Σαν σήμερα γεννήθηκε ο Γιώργος Σεφέρης

Το πραγματικό του όνομα ήταν Γιώργος Σεφεριάδης. Γεννήθηκε στα Βουρλά της Σμύρνης στις 29 Φεβρουαρίου[1] του 1900 και ήταν ο πρωτότοκος γιος του Στέλιου και της Δέσπως (το γένος Γ. Τενεκίδη) Σεφεριάδη. Το 1906 αρχίζει η μαθητική του εκπαίδευση στο Λύκειο Χ. Αρώνη. Το 1914, εποχή κατά την οποία άρχισε να γράφει τους πρώτους στίχους, με το ξέσπασμα του Παγκοσμίου Πολέμου κατά τη θερινή περίοδο του έτους, η οικογένεια μεταναστεύει στην Ελλάδα. Ο Γιώργος Σεφέρης ενεγράφη στο Πρότυπο Κλασσικό Γυμνάσιο Αθηνών από το οποίο αποφοίτησε το 1917. Στις 14 Ιουλίου του ίδιου έτους, η μητέρα του μαζί με τους δύο γιους και την κόρη της Ιωάννα (μετέπειτα σύζυγο Κ. Τσάτσου) μεταβαίνει στο Παρίσι, όπου ο πατέρας τους Στέλιος εργάζεται ως δικηγόρος. Ο Γιώργος Σεφέρης θα μείνει εκεί μέχρι το καλοκαίρι του 1924, ακολουθώντας σπουδές λογοτεχνίας και αποκτώντας το πτυχίο της Νομικής, οπότε μεταβαίνει στο Λονδίνο για την τελειοποίηση των αγγλικών του εν όψει των εξετάσεων στο Υπoυργείο Εξωτερικών.



Πέθανε ο ηθοποιός Βασίλης Τσιβιλίκας


Πέθανε ο ηθοποιός Βασίλης Τσιβιλίκας

 
Ο γνωστός και πολυαγαπημένος ηθοποιός Βασίλης Τσιβιλίκας απεβίωσε την Τετάρτη το πρωί, σε ηλικία 70 ετών, κατά τη διακομιδή του στο Σισμανόγλειο Γενικό Νοσοκομείο όπου μεταφέρθηκε εσπευσμένα με έντονο πόνο στον θώρακα. Αφησε την τελευταία του πνοή στο ασθενοφόρο, λίγο μετά τις επτά το πρωί, από έμφραγμα.

Όπως ανέφερε στο Mega η διευθύντρια του Σισμανογλείου Νοσοκομείου, έγιναν προσπάθειες να τον επαναφέρουν στην ζωή εντός του ασθενοφόρου, ενώ η ίδια προσπάθεια έγινε επί 40 λεπτά και από τους γιατρούς του νοσοκομείου δίχως τελικά να τα καταφέρουν.

«Αχ, Θράκη μου» του Δημήτρη Μαργαριτόπουλου


Το βιβλιοπωλείο Βαταμίδη, οι εκδόσεις ΑΛ.ΔΕ. και η Ένωση Πολιτιστικών Φορέων Έβρου σας προσκαλούν στην παρουσίαση του ιστορικού μυθιστορήματος  «Αχ, Θράκη μου» του συγγραφέα Δημήτρη Μαργαριτόπουλου. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Εθνολογικό Μουσείο Θράκης (14ης Μαΐου 63 – Αλεξ/πολη) την Κυριακή 4 Μαρτίου 2012 στις 12 το μεσημέρι.  Για το βιβλίο θα μιλήσουν η Αγγελική Γιαννακίδου διευθύντρια του Ε.Μ.Θ. και η Βασιλική Θεοδώρου αναπληρώτρια καθηγήτρια νεότερης και σύγχρονης Ελληνικής ιστορίας του Δ.Π.Θ. Την εκδήλωση ντύνει ο ήχος της παραδοσιακής θρακιώτικης γκάιντας. Η είσοδος είναι ελεύθερη.
Λίγα λόγια για το βιβλίο:
Ανατολική Θράκη, γύρω στα 1887. Ο Σταμάτης, οκτώ χρονών παιδί, αντικρίζει για πρώτη φορά την περίπου συνομήλική του Θεανώ, τη μικρή μυλωνού από τις Σοφίδες με την αλευρωμένη θρακιώτικη 

Ωραίο μου γενόσημο


Στη χώρα μας υπάρχει μια φοβερή παρεξήγηση. Καταλαβαίνουμε ως φάρμακα τα εμπορικά σήματα προϊόντων, και όχι τις δραστικές ουσίες που περιέχονται στα προϊόντα.
Στη συνείδησή μας, η έννοια του φαρμάκου περιλαμβάνει ακόμη και την ίδια τη συσκευασία που περιέχει το χάπι, που με τη σειρά του περιέχει το δραστικό συστατικό.

Αυτή η παρεξήγηση αφορά ασφαλώς στον ευρύτερο πληθυσμό, ενίοτε και στους ιατρούς, αλλά στην πραγματικότητα είναι τεχνητή και έχει καλλιεργηθεί – απουσία αποτρεπτικών μηχανισμών – μέσω του μάρκετινγκ.
Πραγματικά, οι περισσότεροι θα εκπλήττονταν αν γνώριζαν πόσο συχνό φαινόμενο είναι να μην έχουν ιδέα οι ιατροί τους για την ακριβή ονομασία της δραστικής ουσίας στο προϊόν που τους συνταγογραφούν. Κάνετε μια δοκιμή στην επόμενη επίσκεψη στον ιατρό σας.
Η κατανόηση όλων αυτών όμως, καθώς και της γνωστής διαμάχης γενόσημων εναντίον πρωτότυπων, είναι αρκετά δύσκολη χωρίς μια ανάλυση σε βάθος. Θα προσπαθήσω λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας τις απόψεις μου και τις γνώσεις μου με την ελπίδα ότι θα συμβάλω στην καλύτερη κατανόηση του “προβλήματος”.
Επιτρέψτε μου αρχικά να σας συστήσω ενδεικτικά τις πέντε μεγαλύτερες φαρμακευτικές εταιρείες που

e-book : Όσα Χωράει Μια Στιγμή

Όσα Χωράει Μια Στιγμή - μυθιστόρημα σε δωρεάν e-book του Στέφανου Λίβου

“Όσο κι αν κρατήσει αυτή η αφήγηση, στην πραγματικότητα κρατάει μόνο μια στιγμή…” Με αυτή τη φράση ξεκινάει η αναδρομή του Βασίλη στο παρελθόν, με την αλμύρα της θάλασσας να δροσίζει το πρόσωπό του και τον αέρα να παρασέρνει μακριά τις σκέψεις του.  “Μην κοιτάς ποτέ πίσω.  Το μόνο που θα βρεις είναι ό,τι άφησες ή ό,τι σ’ άφησε να φύγεις”, του είχανε πει κάποτε, όμως αυτή τη φορά είναι διαφορετικά.  Είναι πολλά αυτά που πρέπει να θυμηθεί:  το μυστικό που σημάδεψε τη ζωή του, το ταξίδι με το τρένο,  η γέννηση ενός παιδιού, μια προδοσία, το Λονδίνο, ένας καταραμένος έρωτας… Έχει μόνο μια στιγμή. Θα προλάβει;
Το Όσα Χωράει Μια Στιγμή είναι ένα μυθιστόρημα για τα παράξενα παιχνίδια που παίζει η ζωή, τις ξαφνικές ανατροπές της στιγμής, τις απρόσμενες συμπτώσεις, και την πορεία των ανθρώπων προς ένα προορισμό διαφορετικό απ’ αυτόν που είχαν αρχικά ορίσει.