Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου 2012

ΚΟΥΙΖ!!!! (από το Gatzoli)

Ποιος δήμαρχος απο τον Έβρο , φοβούμενος μην καταδικαστεί, είναι έτοιμος να κάνει  δήλωση μετάνοιας προκειμένου η κατήγορος να αποσύρει τη μήνυση και να μη λερωθεί το ποινικό του μητρώο και χάσει το δημαρχιλίκι; 

Ο συγκεκριμένος δήμαρχος βάζει λυτούς και δεμένους για να αρθεί η μήνυση , αφού ισχυρίζεται ότι έχει μετανιώσει για τη στάση που κράτησε στο παρελθόν σε θέμα εθνικό;;

Ε, όχι και βουλευτής...

Τι είναι καλύτερο να είσαι αυτή την εποχή: Βουλευτής ή δήμαρχος;
 
Την απάντηση στην ερώτηση την έδωσε χωρίς καν να το σκεφθεί ο δήμαρχος Αρταίων Γιάννης Παπαλέξης.

Ως πρώτος επιλαχών στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στο νομό κλήθηκε να επιλέξει μεταξύ της δημαρχίας και της βουλευτικής έδρας που έμεινε κενή μετά την παραίτηση του Παύλου Στασινού.

Εννοείται ότι προτίμησε τη θέση του δημάρχου. 

Εβρίτικο κρασί και τσίπουρο ταξιδεύουν στην Κίνα

Στην αχανή αγορά της Κίνας ετοιμάζεται να μπει ένα Εβρίτικο προϊόν.

Πρόκειται για το παραδοσιακό τσίπουρο Σουφλίου, που παράγει η ποτοποιία «Μπέλλα» και το οποίο ήδη βρίσκεται καθ’ οδόν προς την Κίνα. 
Θα είναι το πρώτο Ελληνικό τσίπουρο που φθάνει σε αυτήν την χώρα, ενώ μαζί του «κουβαλάει» και το κρασί “VAKXOS” που παράγει η ίδια Σουφλιώτικη ποτοποιία.
Για να φθάσουν οι άνθρωποι της εταιρείας σε αυτό το σημείο χρειάσθηκε μία τιτάνια προσπάθεια. 
Για αυτούς που ξέρουν από κρασί και από τσίπουρο, το Σουφλί θεωρείται ως Μητρόπολη, αφού εκατοντάδες οικογένειες ασχολούνται με την παραγωγική διαδικασία.
Το αποτέλεσμα που παράγεται είναι μοναδικό σε γεύση και ποιότητα. 
Οι Κινέζοι λοιπόν έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον, όταν ήρθαν σε επαφή με τα στελέχη της Εβρίτικης ποτοποιίας και ζήτησαν δείγματα για δοκιμές. 
Έγιναν οι γευστικές δοκιμασίες από τους ειδικούς της Κίνας και επιλέχθηκε το VAKXOS παίρνοντας άριστα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Αθανάσιος Μπέλλας μιλώντας στο www.faros24.gr θα πει για αυτήν την εξέλιξη: «Ξεκινήσαμε την διαδικασία για να μπούμε στην κινέζικη αγορά πριν από ένα περίπου χρόνο. Γνωρίζαμε πολύ καλά τις δυσκολίες αφού εκεί είναι στραμμένα τα βλέμματα της παγκόσμιας οικονομίας. Γνωρίζαμε ακόμη πως το προϊόν το οποίο θέλαμε να προωθήσουμε θα περνούσε από μεγάλες δοκιμασίες γιατί θα βρίσκεται στα μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα και στα ρεστοράν πολυτελείας. Οι Κινέζοι οινοχόοι είχαν να δοκιμάσουν πολλά κρασιά από τα τεστ που κάνουν και κατέληξαν στο δικό μας.