Τετάρτη, 7 Μαρτίου 2012

ΟΜΟΛΟΓΑ ΜΙΚΡΟΚΑΤΑΘΕΤΩΝ

Γεια σας, είμαι ένας από αυτούς που στο σχολείο τους κάποτε έγραφαν εκθέσεις για την αποταμίευση, από αυτούς που προτιμούσαν αντι να σκορπανε τα χρήματα τους,να τα βάζουν στην άκρη,για τα παιδιά τους.
Και όμως όλα αυτά τελικά είναι ένα μεγάλο λάθος.
 Είμαι από αυτούς που τις οικονομίες τους τις έχουν στην Ελλάδα και δεν τις έβγαλαν στο εξωτερικό!! 
Τελικά μάλλον έκανα ....λάθος!! 
 
Πέρυσι τέτοιον καιρό είχα βάλει τις αποταμιυεσεις μου ύψους 12χιλιαδων ευρώ στην Eurobank σε ομόλογο του Ελ.Δημοσίου που λήγει την 20 Μαρτίου 2012. Σήμερα με ειδοποίησαν από την τράπεζα πως μέχρι την Πέμπτη πρέπει να δηλώσω αν επιθυμώ να συμμετάσχω εθελοντικό στο κούρεμα των Ομολόγων μου σύμφωνα με το PSI. Είμαι σε απόγνωση και δεν ξέρω τι να κάνω.Να μπω εθελοντικά στο κούρεμα,η να απαντήσω αρνητικά;Τι μπορώ να πράξω ώστε να απαιτήσω το ποσό που έχω καταβάλλει ολόκληρο στη λήξη του;Δεν υπάρχει περίπτωση άλλη φορά να ξαναεμπιστευτώ το ελληνικό κράτος και τις ελληνικές τράπεζες.Το μόνο σίγουρο είναι πως θα αποσύρω ότι χρήματα έχω στην τράπεζα!!!

Δημήτρης
Διδυμότειχο
/gatzoli.blogspot.com
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: