Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012

ΚΟΥΙΖ : ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ ?

Τίποτα το σπουδαίο ... απλά θα ξυπνήσουν χιλιάδες συμπατριώτες μας κατά 80 %  φτωχότεροι !

Μετά τη "μεγάλη επιτυχία" του PSI της συγκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ-ΝΔ στις 20 Μαρτίου οι χιλιάδες μικροκαταθέτες θα λάβουν τον "λογαριασμό" !!
Οι καταθέσεις τους μειώθηκαν κατά 80 % με το κούρεμα  !!!
Όποιος κατέθεσε τα προηγούμενα χρόνια πχ 10.000 ευρώ σε ΟΕΔ "για να έχει το κεφάλι του ήσυχο" και να έχει την ΕΓΓΥΗΣΗ του Ελληνικού Δημοσίου θα πάρει νέα ομόλογα με λήξη το έτος 2042 (ναι, για τριάντα χρόνια!) συνολικής αξίας 2.000 ευρώ ...

Οι τράπεζες θα λάβουν περίπου 50 δις ευρώ για να αναπληρώσουν τα κεφάλαια που χάνουν από το κούρεμα ενώ οι 12000 μικροεπενδυτές (που χρειάζονται μόνο 2 δις) θα πρέπει να κάνουν υπομονή για τα επόμενα 30 χρόνια ...
 Η γιαγιά μου που είναι 70 ετών (να τα χιλιάσει) και έχει 5000 ευρώ σε ομόλογα, μέχρι το 2042 θα πάρει πίσω ένα μέρος (1000€)  από τα φοβερά κεφάλαια που εμπιστεύτηκε στο Ελληνικό Κράτος .  Τελικά πιάστηκε κορόιδο η γιαγιά μου ... δεν μας άκουγε όταν της λέγαμε για Ελβετία, Αγγλία , Γερμανία ... "όχι, έλεγε εγώ δεν εμπιστεύομαι τα λεφτά μου σε ξένους "!! 
Η σοσια(ληστηκή) κυβέρνηση με το σιγοντάρισμα της ΝΔ το μόνο που δεν σκέφτονται είναι το πορτοφόλι των απλών ανθρώπων.
Βρήκαν λύσεις για τις Τράπεζες για να τις γλιτώσουν από τις κρατικοποιήσεις και δεν έχουν ψίχουλα για τον κόσμο που χάνει τον κόπο μιας ζωής.   
Ο Βενιζέλος όταν καλεί τους Έλληνες να επιστρέψουν τις καταθέσεις τους από το εξωτερικό, τους δίνει και εγγύηση ? 
Στην Ελλάδα εγγυημένες είναι οι καταθέσεις (μέχρι 100.000) μόνο εάν είναι σε καμιά ιδιωτική τράπεζα που πάει για φούντο ... και αυτό γίνεται απλά για να γλυτώσουν τα λαμόγια αφεντικά !  
Η σφαγή των μικροκαταθετών είναι παγκόσμια πρωτοτυπία ... 
Σε λίγες εβδομάδες θα έχουμε εκλογές ... εάν δεν σας συγκινεί η ιστορία της γιαγιάς μου, ΨΗΦΊΣΤΕ ΤΟΥΣ για να μας πάρουν και τα σώβρακα !!




2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς μας τα πήρανε χοντρά και δεν ξέρουμε τι άλλο μας περιμένει !
Αυτά τα κόλπα θυμίζουν μαφία και όχι Κράτος - Πρόνοιας !

Ανώνυμος είπε...

σχόλιο από το FB
ρικα ρικα natassa

ειμαι μανα 2 παιδιων ,χωρις εισοδηματα μιας και τα μεγαλωνω μονη μου ,αυτα τα χρηματα που εβαλα στα ομολογα ηταν η ζωη μας ,κυριολεκτικα και οχι κοποι μιας ζωης που ομως εχει και εναλακτικες .......οταν δεν ξερω πως μπορω να τα μεγαλωσω,οταν δεν μπορω να κοιμηθω το βραδυ οταν δεν ξερω πως θα τελειωσω τα αγγλικα οταν δεν θαεχω να τους δωσω να φανε ποσο απεχω απο το να γινω μια μανα ταλιμπαν .......και να παρω μαζι μου και οποιον θεωρω υπευθηνο για την κατασταση μου ,θες τον τραπεζικο ,θες τον βενιζελο ........ποια μανα που εχει φτασει εδω εδω δεν θα ζωστει με οτι μπορει και να παει να τιναχτει διπλα του ......ουτως η αλλως ουτε αυτη και το κυριοτερο ουτε τα παιδια της θα μπορεσουν να επιβιωσουν .................φευγωντας θα παρω και καποιους μαζι μου .......οχι απο κακια αλλα θα μπορεσω να μην τα εχω αναγκη αλλα να μην τα δω να τα σπαταλουν αυτοι που δεν τα στερηθηκαν ......αυτοι που μου δειχνουν τον βραδυνο σκουπιδοτενεκε του σουπερ μαρκετ με τα ληγμενα ........οχι κυριοι θα φυγω με αξιοπρεπεια αλλα θα παρω οσους μπορω μαζι μου ..........η μη εγκαιρη λυση θα μας βαλει σε μια διαδικασια κυριολεκτικης αυτοκτονιας .............δεν ξερω για σας εγω ομως ειμαι ενα βημα πριν ........ ενα ενδεικτικο της καταστασης μας απο το tsig.gr