Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011

Δήμαρχοι ερωτευμένοι με την Αυτοδιοίκηση !

Ο Γκλέτσιος αντιγράφει  τον Δήμαρχο Σουφλίου ο οποίος είχε δηλώσει (προεκλογικά)   : "είμαι ερωτευμένος με την τοπική αυτοδιοίκηση"


Απόστολος loves Αυτοδιοίκηση

Μαύρες πλερέζες οι θαυμάστριες του Απόστολου της Στυλίδας φοράνε, όπως λένε οι «κακιές γλώττες».
Ήταν «Μες την καλή χαρά», ώσπου τον άκουσαν να λέει: «Έψαχνα να βρω αυτό που μου έλειπε και το βρήκα. Μου αρέσει που είμαι δήμαρχος στον τόπο μου... Αν χάσω τις επόμενες εκλογές, θα είμαι πάλι εκεί ως αντιπολίτευση. Αν σταματούσα να είμαι δήμαρχος στον τόπο μου, θα πέθαινα».
Όπως καταλάβατε, θαυμάστριες Απόστολου, ο δήμαρχος αναπνέει και ζει για την Αυτοδιοίκηση, η οποία ξέρετε... υποκύπτει πάντα στις βουλές και στα καπρίτσια του ανδρός, και κυρίως δεν έχει στόμα και δε μιλά.
Κυριαρχικό ον ο Απόστολος (ο Γκλέτσος) βρήκε επιτέλους το «θηλυκό» που ήθελε.




Δεν υπάρχουν σχόλια: