Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011

Περί φιλίας

Δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε εμένα αλλά αυτήν την εποχή ακούω συνέχεια από φίλους και γνωστούς –αλλά και από άγνωστους- σχέδια για νέες δουλειές. Κάτι η ανεργία, κάτι οι χαμηλοί μισθοί, κάτι η ανασφάλεια, υπάρχει φοβερός οργασμός νέων δουλειών και επιχειρήσεων – τουλάχιστον στα λόγια.
Χτες, συζητούσα με μια φίλη μου και μου έλεγε πως σκέφτεται να κάνει δική της επιχείρηση –πάνω σε αυτό που έχει σπουδάσει-, ώστε να σταματήσει να δουλεύει για άλλους.
Χάρηκα πάρα πολύ και την ενθάρρυνα. Μιας και –δυστυχώς- ζούμε ακόμα σε καπιταλιστικό καθεστώς, είναι προτιμότερο να πάρεις την τύχη σου στα χέρια σου και να γίνεις εσύ αφεντικό του εαυτού σου. Αυτό έχω κάνει κι εγώ, και την περνάω φίνα.
Ενώ ήμασταν και οι δυο πολύ χαρούμενοι, η φίλη μου μου είπε και κάτι που την προβλημάτιζε. «Ξέρεις, μου πρότεινε η Χ. (που είναι φίλη μας) να κάνουμε αυτή τη δουλειά μαζί».

Κόντεψα να πηδήσω στον ουρανό από τη χαρά μου αλλά η φίλη μου συνέχισε: «Σκέφτομαι πως, αν συνεργαστούμε με την Χ., μπορεί να χαλάσει η φιλία μας. Λένε πως δεν πρέπει να κάνεις δουλειές με φίλους, για να μην τους χάσεις».
Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. «Τι λες, μωρή ηλίθια; Ναι, να μην κάνεις δουλειά με τους φίλους σου, να κάνεις με κάναν άγνωστο, για να είναι σίγουρο πως θα σε ξεσκίσει».
http://pitsirikos.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια: