Τετάρτη, 19 Μαΐου 2010

O Γεώργιος Νικητιάδης νέος Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού

Ανακοίνωση απόφασης του Πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, από τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Γιώργο Πεταλωτή

   Με απόφαση του Πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού ορίζεται ο βουλευτής Δωδεκανήσων, Γεώργιος Νικητιάδης.



* Κυκλοφορούσαν  φήμες για τον κύριο Αηδόνη , Βουλευτή Δράμας ότι θα γινόταν Υφυπουργός , όμως ο κύριος Αηδόνης είναι πρώτος σε προτίμηση για τη θέση του Περιφερειάρχη σε δημοσκόπηση που διενεργήθηκε , οπότε μάλλον παραμένει ως υποψήφιος για την περιφέρεια .
Να σημειώσουμε ότι ο κύριος Ζαμπουνίδης ήταν τρίτος  στην προτίμηση του κόσμου και δεύτερος ο κύριος Γιαννακίδης .

Εθελοντική Αιμοδοσία



Η Ελληνική Αιματολογική Εταιρεία
διοργανώνει εθελοντική αιμοδοσία στις 22 Μαΐου 2010, 
από τις 09.00 μέχρι τις 14.00, στην Πλατεία του Φάρου 
στην Παραλία της Αλεξανδρούπολης.


Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με: την Ένωση Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών Νομού Έβρου, το Κέντρο Παροχής Κοινωνικών Υπηρεσιών (ΚΕ.ΠΑ.Κ.Υ.) Δήμου Αλεξανδρούπολης, το Κέντρο Αιμοδοσίας Αλεξανδρούπολης, το Γραφείο Αγωγής Υγείας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τον Δήμο Αλεξανδρούπολης και τον Ιατρικό Σύλλογο Αλεξανδρούπολης.

Ανέκδοτο !

Ανέκδοτο:

Φοιτητής στον Χρυσοχοϊδη: "Μπορείτε να τετραγωνίσετε τον κύκλο;".
Χρυσοχοϊδης : "Όχι αλλά μπορώ να κυκλώσω το τετράγωνο"

10 Πράγματα που πρέπει να θυμάσαι στις 20 Μαϊου

 
ΔΕΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΣΤΙΣ 20 ΜΑΪΟΥ

zaphod beeblebrox
 

Προσπαθούν να σε κάνουν συμμέτοχο στο έγκλημά τους. Προσπαθούν να σε πείσουν ότι είσαι υπεύθυνος για την “πτωχευσή” τους, ότι είσαι τεμπέλης, βολεμένος, μπαταξής, κλέφτης… Έφτασαν στο σημείο να σε αποκαλέσουν δολοφόνο.
Προσπαθούν να σε πείσουν ότι η εργασία σου είναι προϊόν ελεημοσύνης. Ότι ο εργοδότης σου είναι ο ευεργέτης σου. Ότι η σύνταξή σου, η περίθαλψή σου, η παιδεία σου, δεν είναι δικαιώματά σου, αλλά ένα ξεροκόμματο που αν θέλουν θα σου πετάξουν και αν μπορείς θα το αρπάξεις.
Σε έχουν ήδη αλυσοδέσει. Θα μείνεις δεμένος;
Θυμήσου πολύ καλά: ΣΕ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ!

  1. Δεν ωφείλεις να βρεις τη λύση. Απαίτησε λύση που να είναι προς όφελος του λαού, όντας ταυτόχρονα έτοιμος να προσφέρεις τον εαυτό σου, τις ικανότητές σου και τις δυνάμεις σου για αυτήν. Στο εργοστάσιο, το γραφείο, το πανεπιστήμιο, την οικοδομή, το χωράφι…
  2. Δε φταις για τη διαπλοκή, το βόλεμα, την απάτη, τις Μερτσέντες και τις Καγιέν του διπλανού σου. Καθένας είναι υπεύθυνος μόνο για τον εαυτό του. Αποδέξου μόνο τις δικές σου ευθύνες και μη δέχεσαι τη συλλογική ευθύνη που πάνε να σου φορτώσουν. Αλλά και μην αποδίδεις συλλογική ευθύνη σε όλες τις υπόλοιπες εργατικές τάξεις, ή ακόμη και συλλήβδην στους «πολιτικούς». Επίστρεψέ τους το φασισμό τους!
  3. Μην τους χαρίσεις την παραγωγή σου. Μην παραδοθείς, ζητώντας μόνο «νόμιμες αποζημιώσεις». Το εργοστάσιο, η βιοτεχνία, ακόμη και το μαγαζί είναι δικό σου. Αν θέλουν τα αφεντικά να το κλείσουν, εμπόδισέ τους. Πάρτο στα χέρια σου μαζί με τους συναδέλφους σου και φροντίστε το, γιατί είναι δικό σας. Πάρε την παραγωγή στα χέρια σου!
  4. Μη μετράς τους απεργούς και τους διαδηλωτές από τον καναπέ σου, για να αποφασίσεις αν «αξίζει τον κόπο». Εκατό χιλιάδες άνθρωποι στο δρόμο είναι εκατό χιλιάδες «εσύ». Ένα εκατομμύριο το ίδιο. Δεν είναι ο δρόμος εχθρός σου. Εχθρός σου είναι ο καναπές σου!
  5. Κοίταξε το παιδί σου στα μάτια και συλλογίσου το μέλλον που του επιφυλάσσουν. Αποφάσισε αν θα συναινέσεις σε αυτό το μεσαιωνικό «κληροδότημα». Δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι για το μέλλον του παιδιού σου, αλλά αποκλειστικά εσύ!
  6. Μην αναβάλλεις. Αυτοί βρίσκονται ένα βήμα μπροστά από την ζοφερή πραγματικότητα που πάνε να σου δημιουργήσουν. Προσπέρασέ τους!
  7. Μην κρύβεσαι. Μην κρύβεσαι πίσω από το ΙΧ που χρωστάς ακόμη στην τράπεζα. Μην κρύβεσαι πίσω από μία κακοπληρωμένη θεσούλα. Μην κρύβεσαι πίσω από το νοικιασμένο δυάρι, με τους υπέρογκους λογαριασμούς του. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να χάσεις ακόμη και αυτά τα λίγα. Μην κρατάς σφιχτά τον μικροαστισμό σου, γιατί στο τέλος θα σου μείνει μόνο αυτός!
  8. Μην περιμένεις από το κόμμα σου να σε καθοδηγήσει. Μην αφήνεις το κόμμα σου να σε χωρίσει. Βγες στο δρόμο και ενώσου με τους συντρόφους σου και την τάξη σου. Γκρέμισε τα τείχη που πάνε να χτίσουν γύρω σου!
  9. Κλείσε την τηλεόραση τώρα. Θα κερδίσεις το μυαλό και την κρίση σου!
  10. Οργίσου! Οργίσου όμως όχι με σκοπό την καταστροφή, αλλά για την ανατροπή και τη δημιουργία. Ανάτρεψέ τους με σκοπό να συμμετέχεις σε ένα καλύτερο αύριο!
Short Link: http://wp.me/pPn6Y-YE

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ (για το απόσπασμα της ομιλίας του το 1996)

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ.
ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΩΣ ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Δεν είναι προφητεία. Είναι λόγος. Είναι πολιτικός λόγος.

Η πολιτική ως πρόλογος όχι ως επίλογος, κλάμα, υποκριτικές πολιτικάντικες, αυτοαθωοτικές συγνώμες και χαμελαιοντισμούς. Είναι επιστήμη. Είναι η πολιτική ως διευθύνουσα, βασιλεύουσα τέχνη κατά τους κλασικούς.

Δεν τους προειδοποίησα μόνο για το τι θα γίνει το 2010. Είναι γνωστό ότι τους προειδοποίησα και για άλλα κακά που συνέβησαν. Τους προειδοποίησα πριν το 1981 αλλά και μετά. Μπορώ να αναφερθώ σε πολλά. Το 1985 τους προειδοποίησα για το διαρκές μαρτύριο του Σίσυφου, του Ελληνικού λαού δηλαδή που θα καλείται κατά περιόδους να σηκώνει την πέτρα του χρέους μια και από το 1980 δημιούργησαν όχι μια παραγωγική δημιουργική οικονομία αλλά μια οικονομία πληρωμής χρεών. Αυτήν την οικονομία δημιούργησαν. Αυτή ήταν η παιδεία, η αντιπαιδεία και η ηθική τους, η αντιηθική τους.

Όσο για το τι είναι η πράξη του Τριανταφυλλόπουλου στο ALTER, του Χατζάρα στο BLUE SKY. Είναι μια πράξη Δημοκρατίας. Όπως και αυτό που γίνεται αυτές τις ημέρες στο διαδίκτυο έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Αυτό που κύρια έχουμε ανάγκη ως χώρα είναι η Δημοκρατία. Έχουμε ανάγκη την Αγορά, τον Λόγο. Σε άλλη χώρα ως παιδαγωγική πράξη θα έδειχναν όλη την ομιλία μου και θα μου ζητούσαν συγνώμη. Εδώ επέλεξαν την φίμωση. Όταν φιμώνεις τότε πριμοδοτείς, προωθείς την ηλιθιότητα, την αναξιοκρατία, την κακιστοκρατία όπως την ονομάζω. Για αυτό οι έξυπνοι και ελεύθεροι πολίτες λένε «κανένας».

Τελικά αυτές τις ημέρες φαίνεται να επέστρεψα από την εξορία. Δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι εμένα με έστειλε στην εξορία η Δικτατορία αλλά και η «υπαρκτή Δημοκρατία» της μεταπολίτευσης.

Αυτή που μας πήγε στα Τάρταρα. Για αυτό πρέπει να αποσυρθούν, να εξοστρακισθούν. Η χώρα δεν ήθελε εκλογές ήθελε Κυβέρνηση τεχνοκρατών, ειδικών. Αν γίνονταν αυτό δεν θα πηγαίναμε στο Δ.Ν.Τ. και το κυριότερο η χώρα θα αποκτούσε πολιτικό κεφάλαιο. Γιατί θα αποστρατεύονταν αυτομάτως το πλέον ανίκανο πολιτικό προσωπικό της Ευρώπης, τα υπολείμματα της μεταπολίτευσης.

Αυτές οι λύσεις απαιτούν Εθνικές Ελίτ μεγάλης ευθύνης και ικανοτήτων.


Γλυφάδα 17 Μαΐου 2010
Polis-agora.blogspot.com Ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη

Όργιο σπατάλης από τα golden boys στα ΕΛΤΑ

Oργιο σπατάλης εκατομμυρίων ευρώ σε ταξίδια (υπαρκτά και ανύπαρκτα), σε καλλυντικά, διασκεδάσεις σε κέντρα πολυτελείας στην Αράχοβα, στο Καρπενήσι, στην Ερέτρια, στη Βουλιαγμένη, παράνομες απευθείας αναθέσεις έργων- ανάμεσά τους και στη Siemens-, στημένοι διαγωνισμοί προμηθειών, ανακαινίσεις εξοχικών οικιών και κατασκευές πισίνων ζητείται τώρα να ελεγχθούν ύστερα από καταγγελίες στα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ).

Ο γενικός επίτροπος Επικρατείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου κ. Γ. Σχοινιωτάκης με έγγραφό του προς τη Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Επιθεώρησης του υπουργείου Οικονομικών επισυνάπτει καταγγελίες με τις οποίες ζητείται να ανοίξουν οι λογαριασμοί συνολικά 84 στελεχών των ΕΛΤΑ, στην περίοδο 2004-2009, τεσσάρων υψηλόβαθμων στελεχών της προηγούμενης διοίκησης και «80 golden boys και golden girls », ώστε, όπως αναφέρεται στο έγγραφο, «να ελεγχθεί η περιουσιακή τους κατάσταση (ακίνητα, κινητά, αξιόγραφα πάσης φύσεως, συμμετοχή σε επιχειρήσεις, τραπεζικούς λογαριασμούς κτλ.)». 

19 Μαίου. Ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων. Χρήσιμη, περισσότερο από ποτέ η προσοχή σήμερα στη σημασία της!

Του Δημήτρη Τζανακάκη



19 Mαίου 1919, αποβιβάζεται στο λιμάνι της Σαμψούντας ο Μουσταφά Κεμάλ απ' όπου αρχίζει η δεύτερη φάση της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού. Η ημέρα αυτή έχει ψηφιστεί -με την καθυστέρηση δεκαετιών!(μόλις το 1994) ομόφωνα από το ελληνικό κοινοβούλιο ως ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων. Περίπου 500.000 Πόντιοι σκοτώθηκαν από το κεμαλικό καθεστώς κατά την περίοδο 1916-1923. Το κείμενο του καθηγητή Βλάσση Αγκτζίδη που ακολουθεί, δίνει ένα -συνοπτικό μεν αλλά σε βάθος ιστορικής σημασίας- περίγραμμα των γεγονότων.
Δ.Τ.

Η γενοκτονία στον Πόντο 1916-1923
Βλάσης Αγτζίδης
Δρ Ιστορίας
Πηγή Αντίβαρο, Ιούνιος 2007

Η γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού αποτελεί μια από τις "λευκές σελίδες" της νεώτερης ελληνικής ιστορίας. Η αποσιώπηση είχε ηθική και πολιτική σημασία. Δεν αποτίσαμε κατ' αρχάς τον οφειλόμενο σεβασμό στους δεκάδες χιλιάδες Ελληνες νεκρούς που εξοντώθηκαν στον μικρασιατικό Πόντο κατά τις εκτεταμένες εθνικές εκκαθαρίσεις που έκαναν οι νεότουρκοι σωβινιστές. Η αποσιώπηση επιπλέον μας στέρησε την δυνατότητα να κατανοήσουμε τον τρόπο συγκρότησης των ισορροπιών στην περιοχή μας και την επικράτηση της "νέας τάξης πραγμάτων του 1922", που τόσο ακριβά στοίχισε στον ελληνισμό.

Για αυτούς τους λόγους, η ομόφωνη αναγνώριση από την Βουλή των Ελλήνων της γενοκτονίας του ποντιακού ελληνισμού το 1994 και η καθιέρωση της 19ης Μαϊου ως Ημέρας Μνήμης, αποτελεί την οφειλόμενη απόδοση τιμής στην ιστορική μας μνήμη.

Οι Ελληνες στην Οθωμανική Αυτοκρατορία

Η κατάσταση που υπήρχε στον μικρασιατικό χώρο πριν την κατάρρευση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας περιγράφεται γλαφυρά από την εφημερίδα "Ο Λαός" που εκδίδονταν στην Κωνσταντινούπολη:
"Ολοι οι μουσουλμάνοι ήταν ίσοι αναμεταξύ τους. Ολοι μπορούσαν να γίνουν πασάδες ή στρατηγοί. Μα δεν παραδέχονταν για ίσους με τον εαυτό τους τους χριστιανούς και τους εβραίους παρά τους ονομάζανε γκιαούρηδες. Τους απογόνους των παλαιών κατοίκων τους ματαχειρίζονταν σαν ξένους. Δεν τους επέτρεπαν να γίνουν αξιωματικοί ή υπάλληλοι. Δεν τους δέχονταν για μάρτυρες στα τουρκικά δικαστήρια. Η τουρκική κυβέρνηση τους ανέχονταν μόνο, βάζοντάς τους να πληρώνουν ένα χωριστό φόρο, το χαράτσι. Τους ονόμαζαν ραγιάδες (κοπάδια) και δεν τους ήθελαν για άλλο τίποτα παρά για να τρέφουν το μουσουλμανικό λαό. Στις επαρχίες μόνο οι μουσουλμάνοι ήτανε γεωχτήμονες. Οι χριστιανοί ήταν αγρότες, απαράλαχτα όπως οι δούλοι στο μεσαίωνα. Πριν την καταχή, οι χριστιανοί αυτοί ήσαν έθνη ανεξάρτητα και πάντα είχαν βαστάξει τη γλώσσα, τη φορεσιά τους και τις συνήθειες τους...".

Ο Θανάσης Γκαϊφύλλιας, σε μια σπάνια εμφάνιση στο Πλατώ της Θεσσαλονίκης

Την Τρίτη 25/05/2010 ο ακριβοθώρητος και ιδιαίτερος τραγουδοποιός Θανάσης Γκαϊφύλλιας, σε μια σπάνια εμφάνιση στο Πλατώ της Θεσσαλονίκης θα παρουσιάσει υλικό 42 χρόνων από την προσωπική του εργογραφία 
(Θανάσης Γκαϊφύλλιας-1968, Ωτοστόπ-1971, Η ατέλειωτη εκδρομή-1975, Φύλλο Πορείας-1985, Βραδιάζει-1991, Επί Πτυχίω-1996, Το τραγούδι της τιμής-1997, Σταβέντο-1999), αλλά και από συμμετοχές σε δίσκους των Νότη Μαυρουδή, Γιώργου Φραντζολά και άλλων δημιουργών. 

Όλα αυτά δίπλα σε καινούργια τραγούδια που έγραψε τα τελευταία χρόνια και θα κυκλοφορήσουν τον Σεπτέμβριο του 2010, μαζί με αγαπημένα παλιά κομμάτια της ουσιαστικής και διακριτικής δισκογραφικής του πορείας, σε ένα διπλό live album από μεγάλη δισκογραφική εταιρεία... 
Η μουσική σκηνή "Πλατώ" είναι Γιάννη Αγγέλου 14 (Χαριλάου) και το τηλέφωνο: 2310 321389 -  2310 321389  ( http://www.plato-live.com/ ) 

Μια μέρα νωρίτερα, την Δευτέρα 24/05/10, θα εμφανιστεί στην γνωστή τηλεοπτική εκπομπή «Ράδιο Αρβύλα». 


Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα

Η γέννηση του Θανάση Γκαϊφύλλια χαιρετίστηκε με εκατοντάδες κανονιοβολισμούς...25/10/47 γαρ και το Σουφλί του Έβρου δεχόταν τα δώρα του εμφυλίου.Τη δεύτερη πατρίδα του,την Κομοτηνή,τη γνώρισε έξι χρόνια αργότερα.Τότε ήταν που δέχτηκε το δώρο της ζωής του...μιά κιθάρα.Κι ο έρωτας από τότε δεν λέει να τελειώσει!

Άρχισε να σκαρώνει κάτι πρωτόλεια τραγουδάκια,ανακαλύπτοντας στην πορεία ότι τα τραγούδια είναι ισχυρότερα ακόμα και από τα όπλα.Κι έτσι μέχρι σήμερα υπερασπίζεται με λόγο και μουσική αυτό που κανείς δεν πρέπει να παζαρεύει:το δικαίωμα για μια ζωή με ελευθερία και αξιοπρέπεια.

Ταξίδεψε συντροφιά με την κιθάρα του και με υπέροχους φίλους σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο,την Ευρώπη και την Σοβιετική Ένωση,αλλά πάντα γυρνούσε στην Κομοτηνή,στην πόλη που τόσο καλοπροαίρετα τον κατευδώνει όταν φεύγει και τον καλωσορίζει όταν γυρίζει από αυτή την ατέλειωτη εκδρομή...

Εκεί στην Κομοτηνή λοιπόν ο Θανάσης Γκαϊφύλλιας δε σταμάτησε να ασχολείται με τη μουσική,παρά τις δυσκολίες που λογικά συνάντησε,αλλά αντίθετα κατάφερε σιγά σιγά να δημιουργήσει γύρω του μια ομάδα μουσικών,χριστιανών και μουσουλμάνων,αξιοποιώντας το δυναμικό της περιοχής.

Ο Θανάσης Γκαϊφύλλιας πάντως έζησε και εργάστηκε στην Αθήνα για αρκετά χρόνια και έγινε γνωστός κατα τη διάρκεια της δεκαετίας του '70 με τραγούδια "κοινωνικού ρομαντισμού" όπως ονομάστηκαν από κάποιους,τραγούδια με ροκ ύφος,που μιλούσαν με άμεσο και σαφή τρόπο για τα προβλήματα των ανθρώπων της γενιάς του,μέσα από μελωδίες και στίχους του ίδιου και με "όργανο" την χαρακτηριστική εκφραστική φωνή του.

Όλα αυτά τα χρόνια ο Θανάσης ασχολείται - και συμβάλλει - στην "κοινή παραγωγή πολιτισμού στη Θράκη" όπως λέει και ο ίδιος.

Σχετικά link για τον Θανάση: http://www.youtube.com/user/gaifilias