Σάββατο, 24 Απριλίου 2010

10 Εντολές για καλύτερες ανθρώπινες σχέσεις (;)

10 ΕΝΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΥΤΕΡΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

1) Μιλα στους ανθρώπους. Δεν υπάρχει τίποτα πιο ωραίο, όσο μια χαρούμενη λέξη ή χαιρέτισμα. Η σιωπή μπορεί να χαρακτηριστεί αλαζονεία. (-Δηλαδή ήταν μέγας αλαζόνας αυτός που είπε "η σιωπή είναι χρυσός")
2) Χαμογέλα στους ανθρώπους. Χρειάζονται 72 μυς για να κατσουφιάσεις και μόνο 14 για να χαμογελάσεις. (- Και μόνο έναν καλογυμνασμένο δικέφαλο για να του σπάσεις με μια γροθιά το ηλίθιο χαμόγελο)
3) Φώναζε τους ανθρώπους με το όνομα τους. Η πιο γλυκιά μουσική στα αυτιά του κάθε ανθρώπου, είναι ο ήχος του δικού του ονόματος (- Εγώ πάντως, όταν αποκαλούσα -φωναχτά-μια πρώην συνάδερφο μου Παρθένα, πάντα τσατιζόταν άγρια)
4) Να είσαι φιλικός και χρήσιμος. Πρέπει να είσαι φίλος για να έχεις φίλους. (- "Ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου", "φίλος έδωσε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο" κ.λ.π. - το πιάνω το νόημα!)
5) Να είσαι εγκάρδιος. Μίλα και συμπεριφέρσου σαν ότι και να κάνεις να είναι για σένα μεγάλη ευχαρίστηση. Κανένας δεν θέλει να έχει σχέση με μεμψίμοιρο. (- Αναρωτιέμαι ποιος θέλει -από την άλλη- να έχει σχέση με έναν βλάκα και διαρκώς χαζοχαρούμενο υποκριτή)
6) Να ενδιαφέρεσαι για τους άλλους ανθρώπους. Μπορεί να τους συμπαθήσεις σχεδόν όλους αν προσπαθήσεις. Φτάνει να σιγουρευτείς ότι τους δέχεσαι, όπως είναι και όχι όπως θα ήθελες να είναι. (- Κι εγώ συμπάθησα πάρα πολύ εκείνον τον πορτοφολά που μου έκλεψε το πορτοφόλι. Θα ήθελα να είναι έντιμος και εργατικός, αλλά δεν πειράζει. Ούτε πειράζει που γύρισα σπίτι και βρήκα την γυναίκα μου με τον κουμπάρο. Ηταν μια καλή ευκαιρία να κοιμηθώ στο παγκάκι χειμωνιάτικα. Άλλωστε ο βιαστής ήταν πολύ καλό παιδί αν και θα ήθελα να ήταν πιο τρυφερός μαζί μου, αλλά τον δέχτηκα όπως ήταν)
7) Να είσαι γενναιόδωρος με τον έπαινο και προσεκτικός με την κριτική. Ένας καλός κάνονας είναι να δίνεις τουλάχιστον τέσσερα θετικά σχόλια για κάθε ένα αρνητικό. (- Μανδαμ, μου βγαίνουν τέσσερα και εικοσιπέντε, να τ'αφησω;)
8) Να σκέφτεσαι σοβαρά τις απόψεις των άλλων. Συνήθως υπάρχουν τρεις πλευρές σε μια αμφισβήτηση: η δική σου, του άλλου προσώπου και η σωστή (- Κάτι σαν "ο καλος, ο κακός και ο άσχημος". Εγω πάντως, έχω το δίκιο με το μέρος μου...ακόμα κι όταν έχω άδικο!)
9) Να παίρνεις υπόψη τα συναισθήματα των άλλων, θα εκτιμηθεί. (- Ετσι, εκτός από τα δικά σου ψυχολογικά προβλήματα -που είναι ήδη πάρα πολλά- θα αποκτήσεις και "εισαγόμενα")
10) Η καλή αίσθηση του χιούμορ, η μεγάλη δόση υπομονής και μια δόση ταπεινοφροσύνης θα σε ανταμείψουν ποικιλοτρόπως (- Καλά... δοκίμασε να κάνεις χιούμορ στο αφεντικό ή στην πεθερά σου. Όσο για την υπομονή, είδατε πόσο ποικιλοτρόπως ανταμείβονται τα γαϊδούρια -που την έχουν και άφθονη...την υπομονή)

Έκφραση

Προτιμώ την ανωριμότητα , από την ωριμότητα που προσεγγίζει τα όρια του σάπιου

Έχω ξεχάσει το όνομά μου

Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας & Όλγα Βλαχοπούλου

Οι νύχτες όλο πιο συχνά θα πλησιάζουνε
όταν εσύ θα περιμένεις να χαράξει
και το πρωί που οι πλατείες θα αδειάζουνε
δεν θα υπάρχει πια κανείς να σε κοιτάξει.

Είναι οι άνθρωποι μου έλεγες πουλιά
σαν χειμωνιάσει πάντα μακριά πετάνε
κι έρχονται ίσως να σε δουν κάποια βραδιά
αν έχουν σπάσει τα φτερά τους ή αν πεινάνε.

Τώρα που θέλω να γυρίσω
ξέρω κανέναν δεν θα βρω
έχεις αλλάξει το όνομά σου
και δεν υπάρχεις πια εδώ.

Εδώ οι μέρες μου περνούν με την βροχή
νύχτες ναυάγια στους δρόμους περπατάνε
θέλω να πω μα με τρομάζει η σιωπή
κι οι απουσίες από δίπλα μου περνάνε

Μην έρθει πάλι ο χειμώνας και χαθείς
και τα πανιά σου μην τα σκίσει ο αέρας
κι όπως φυσάει τα σημάδια δε θα βρεις
θα 'χουν σκορπίσει στα συντρίμμια κάποιας μέρας.

Τώρα που θέλεις να γυρίσεις
εγώ φοβάμαι να σε δω
έχω ξεχάσει τ' όνομά μου
και δεν υπάρχω πια εδώ.

Μουσική :

Τα Σαββατιάτικα

  • Σταχτοδοχείον «Η Νέα Ευρώπη»

    Είναι γεγονός πια ότι η στάχτη μπήκε εξίσου ορμητικά με την άγρια άνοιξη, στη ζωή μας. Ας είναι καλά το ύπουλο ηφαίστειο της αγαπημένης Ισλανδίας, μια χώρα που αφού φαλήρισε θεαματικά, απελευθέρωσε την υπόγεια δύναμή της σκορπίζοντας γενναιόδωρη στάχτη στην ξιπασμένη γηραιά Ευρώπη. Ετσι, ούτε η καγκελάριος Μέρκελ μπόρεσε να «πετάξει» για τις κοινωνικές της υποχρεώσεις (ποιος ντύνει αυτή την καγκελάριο ήθελα να μάθω) αλλά και οι υπόλοιποι επιφανείς ηγέτες μπλοκαρίστηκαν, χώρια τα κολλύρια που κατανάλωσαν για να διώξουν από το βλέμμα τους το ηφαιστειακό κατάλοιπο.
    Κάτω από τη συμβολική επέκταση της στάχτης, η Ευρώπη θυμήθηκε τις παλιές καλές μέρες των σιδηροδρόμων, των δρόμων, των ποταμόπλοιων, των αλόγων και άλλων μέσων. Μέσα από τη χάρτινη ονειρική δημοκρατία της νοσταλγίας αναδύθηκε επίσης η Σταχτοπούτα με τη στάχτη ως προνόμιο και άλλοθι για τη μετέπειτα εξέλιξή της. Χωρίς να επικεντρωνόμαστε στη νουνά μάγισσα που έκανε τις κολοκύθες άμαξες και χάριζε στη βασανισμένη της βαφτιστικιά γυάλινα γοβάκια κι ολόχρυση μοίρα. Τα ξέρουμε τα υπόλοιπα. Ορος, να επιστρέψει η Σταχτοπούτα τα δανεικά ρούχα με 12% επιτόκιο, ακριβώς τα μεσάνυχτα! Οι κακές αδερφές της αφροκόπησαν, μαζί με την υστερική μητριά της από ζήλια, φθόνο και «εσωστρέφεια» (όπως θα έλεγε κι ο Σαμαράς) ΑΛΛΑ στο τέλος η ηφαιστειοπαθής Σταχτοπούτα ρίχνει ένα γερό λούσιμο, μπανιαρίζεται και κυρίως αποδεικνύεται πως το γοβάκι τής πάει ...γάντι.

Ψήφισμα για την πανευρωπαϊκή απαγόρευση του κυανίου στη μεταλλουργία έρχεται στο Ευρωκοινοβούλιο…

Την ελληνική διάσταση στο θέμα της χρήσης κυανίου στη μεταλλουργία, τόνισε ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων Μιχάλης Τρεμόπουλος, επισημαίνοντας ότι η απειλούμενη εμπλοκή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, δημιουργεί φόβους για πιέσεις που θα αφορούν και τη χαλάρωση της εθνικής νομοθεσίας σε θέματα περιβάλλοντος και ασφαλείας. Η συζήτηση αφορούσε προφορική ερώτηση Ούγγρων ευρωβουλευτών που ζητούν την πανευρωπαϊκή απαγόρευση της συγκεκριμένης τοξικής ουσίας, η οποία, ως η φθηνότερη διαθέσιμη λύση, χρησιμοποιείται ευρύτατα στην εξόρυξη και κατεργασία του χρυσού. Υπενθυμίζεται ότι στην Ελλάδα έχουν προωθηθεί τρία επενδυτικά σχέδια που προβλέπουν τη χρήση κυανίου για την εξόρυξη χρυσού, στη Ροδόπη, τον Έβρο και τη Βόρεια Χαλκιδική, τα οποία προς το παρόν έχουν σταματήσει λόγω των αντιδράσεων από τις τοπικές κοινωνίες και των απορριπτικών αποφάσεων του συμβουλίου της Επικρατείας, ενώ κίνδυνοι υπάρχουν για την Ελλάδα και από τις ανάλογες μονάδες σε Βουλγαρία και Τουρκία. Το θέμα της πανευρωπαϊκής απαγόρευσης κυανίου στη μεταλλουργία έχει τεθεί επανειλημμένα στους αρμόδιους Επιτρόπους ενώ επίκειται και η συζήτηση σχετικού ψηφίσματος στην επόμενη σύνοδο της ολομέλειας του ευρωκοινοβουλίου, στις αρχές Μαΐου, έχοντας εξασφαλίσει στήριξη από αρκετές πολιτικές ομάδες.

Έκφραση

Σε πολυεθνικό μονόδρομο το μέλλον μας δώσαν αντιπαροχή ......

Και με το επώνυμο του άνδρα η σύζυγος

Συνταγματικά επιβεβλημένη είναι η κατοχύρωση της δυνατότητας της συζύγου μετά τον γάμο της να μπορεί, μέσω της Νομαρχίας, να αλλάζει το επώνυμό της και να αποκτά το επώνυμο του άνδρα της. Αυτό έκρινε η πενταμελής σύνθεση του Δ΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας και παρέπεμψε λόγω σπουδαιότητας το ζήτημα για οριστική κρίση στην αυξημένη επταμελή σύνθεση. Οι σύμβουλοι Επικρατείας επισημαίνουν ότι πριν από τη συμπλήρωση του Αστικού Κώδικα με το άρθρο 28 του Ν. 3719/2008, «ο γάμος δεν επάγεται τη μεταβολή του επωνύμου της συζύγου, ως προς τις έννομες σχέσεις αυτής,που δύναται πάντως να χρησιμοποιεί το επώνυμο του συζύγου της, με τη συναίνεσή του, στις κοινωνικές της σχέσεις». Ωστόσο, όπως υπογραμμίζουν οι δικαστές, «εκ τούτου ουδόλως έπεται ότι αποκλείεται στην έγγαμη γυναίκα, μετά την τέλεση γάμου, να ζητήσει κατά τη διαδικασία και υπό τα προαπαιτούμενα του ΝΔ 2573/1953τη μεταβολή του επωνύμου της».

Αντίθετα μάλιστα «παρίσταται επιβεβλημένη» η δυνατότητα αλλαγής του επωνύμου της συζύγου «εν όψει και της συνταγματικής κατοχύρωσης του δικαιώματος της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας, καθώς και της προστασίας του γάμου και της οικογένειας (άρθρα 5 και 21 του Συντάγματος)». Η απόκτηση του επωνύμου του συζύγου από τη σύζυγο μετά τον γάμο, σύμφωνα με το παλαιό νομοθετικό καθεστώς, γινόταν με αίτηση προς τον νομάρχη. Μετά την ισχύ του Ν. 37192008 η αλλαγή του επωνύμου της συζύγου μπορεί να γίνει κατόπιν συμφωνίας των συζύγων με κοινή δήλωσή τους ενώπιον του ληξιάρχου.

Απαγορεύεται μέχρι νεωτέρας η αλιεία, η συγκομιδή, η διακίνηση και η διάθεση στην αγορά Δίθυρων Μαλακίων στις Ζώνες Κ1, Κ2, Κ3

Με τις υπ' αριθ.:Τ/1045/22-4-2010, Τ/1046/22-4-2010 και Τ/1047/22-4-2010 Αποφάσεις του Νομάρχη Έβρου, μετά από εισήγηση της Δ/νσης Κτηνιατρικής,
1. Απαγορεύεται μέχρι νεωτέρας η αλιεία , η συγκομιδή, η διακίνηση και η διάθεση στην αγορά Δίθυρων Μαλακίων από τις παρακάτω Ζώνες
" Κ1 (Π1 όρια Ν. Ροδόπης- Π2 Διακόσια (200) μέτρα Ανατολικά λιμένος Μάκρης)
" Κ2 (Π3 Διακόσια (200) μέτρα Ανατολικά Λιμένος Μάκρης-Π4 Εκατό (100) μέτρα Ανατολικά <<ΑΡΓΩ>> θαλάσσια περιοχή Ελαιώνος Αγίου Γεωργίου )
" Κ3 (Π5 Δυτικός Βραχίονας ρέματος Μαίστρου -Π6διακόσια (200) μέτρα Δυτικά από τις εκβολές ρέματος Λουτρού-θαλάσσια περιοχή Δήμου Τραιανούπολης )
,
Όπως έχουν οριοθετηθεί με την υπ' αριθμ Τ/1215/20-3-2007 Απόφαση του κ. Νομάρχη Έβρου, λόγω ανίχνευσης τοξικού φυτοπλαγκτού.
2. Την εφαρμογή της παρούσας αναθέτουμε στο Τμήμα Κ.Δ.Υ. της Δ/νσης Κτηνιατρικής ,στο
Κτηνιατρικό Κέντρο Αλεξανδρούπολης και στο Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης.
3. Οι παραβάτες της παρούσας διώκονται και τιμωρούνται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Η εξομολόγηση ενός νεαρού μετανάστη δεύτερης γεννιάς που μας συγκίνησε .

******** katalava oti afth h xwra oxi apla mou edwse ena spiti alla mou edwse mia patrida.pera ap tis astynomies,ta xartia ths kyvernhseis.k panw ap ola pera ap ton ratsismo pou synanthsa edw apo polous.thn goustarw thn ellada kai thn exw mesa m.den tha krypsw pote to oti eimai armenos,alla eimai perifanos pou me megalwse afth h xwra tosa xronia....armenos sto aima ellhnas ws to kokalo....
 
........ Κατάλαβα ότι αυτή η χώρα , όχι απλά μου έδωσε ένα σπίτι αλλά μου έδωσε μια πατρίδα .Πέρα απ' τις αστυνομίες , τα χαρτιά της κυβέρνησης και πάνω απ΄όλα , πέρα από το ρατσισμό που συνάντησα εδώ από πολλούς , τη γουστάρω την Ελλάδα και την έχω μέσα μου . Δεν θα κρύψω ποτέ ότι είμαι Αρμένιος , αλλά είμαι περήφανος που με μεγάλωσε αυτή η χώρα τόσα χρόνια . Αρμένιος στο αίμα αλλά Έλληνας ως το κόκκαλο .... 
D.V.A

Σαν σήμερα :

  • 1184 π.Χ: Κατά μία άποψη, οι Έλληνες καταλαμβάνουν την Τροία, στην οποία εισέρχονται χρησιμοποιώντας τον Δούρειο Ίππο.
  • 1792: Ο λοχαγός του πυροβολικού Ρουζέ Ντελίλ συνθέτει τη Μασσαλιώτιδα, που σήμερα αποτελεί τον εθνικό ύμνο της Γαλλίας.
  • 1827: Μία μέρα μετά τον θάνατο του Καραϊσκάκη στο Φάληρο, ακολουθεί η καταστροφική ήττα των ελληνικών δυνάμεων από τον Κιουταχή στην περιοχή του Αναλάτου, σημερινή Νέα Σμύρνη.
  • 1871: Παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Αίγυπτο η όπερα του Βέρντι «Άιντα».
  • 1915: Οι Νεότουρκοι συλλαμβάνουν 200 εξέχοντες Αρμενίους της Κωνσταντινούπολης. Αρχή της γενοκτονίας των Αρμενίων, που στοίχισε τη ζωή σε 1,5 εκατομμύριο ανθρώπους ως το 1923.
  • 1935: Εκτελούνται οι στρατηγοί Αναστάσιος Παπούλας και Μιλτιάδης Κοιμήσης. Και οι δύο ήταν μάρτυρες κατηγορίας στη Δίκη των Έξι και είχαν λάβει μέρος στο βενιζελικό Κίνημα της 1ης Μαρτίου 1935.
  • 1533: Γεννιέται ο Γουλιέλμος Α', πρίγκιπας της Οράγγης που ηγήθηκε του απελευθερωτικού αγώνα των Ολλανδών κατά των Ισπανών.
  • 1904: Γεννιέται ο Βίλεμ ντε Κούνινγκ, Ολλανδοαμερικανός ζωγράφος, ηγετική μορφή του αφηρημένου εξπρεσιονισμού.
  • 1952: Γεννιέται ο Ζαν Πολ Γκοτιέ,Γάλλος μόδιστρος
  • 1941: Πεθαίνει ο Κωνσταντίνος Σπανούδης, δημοσιογράφος - συγγραφέας και πρώτος πρόεδρος της ΑΕΚ.
  • 2004:Πεθαίνει η  Εστέ Λοντέρ, ψευδώνυμο της Τζόζεφιν Έστερ Μέντζερ, δημιουργός της ομώνυμης αυτοκρατορίας καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς.

Ο Jean-Paul Gaultier γεννήθηκε στις 24 Απριλίου 1952 στο Παρίσι. Μαθήτευσε στις αρχές της δεκαετίας του 1970 στους οίκους Patou και Gardin. Δημιούργησε την πρώτη του κολεξιόν ετοιμοφόρετων ενδυμάτων το 1976. Εδραίωσε τον μύθο του enfant terrible της μόδας, με τη δουλειά του που ισορροπεί, μεταξύ του ριζοσπαστικού και του συμβατικού. Τον κορσέ, το πιο απλό και παραδοσιακό εσώρουχο, το μετέτρεψε σε προκλητικό εξωτερικό ένδυμα. Εισήγαγε τις φούστες για άνδρες και συνετέλεσε στο να γίνει αποδεκτό το τατουάζ από τις μάζες. Καθιέρωσε την εμπορική σειρά Gaultier(1988), σχεδίασε για τον κινηματογράφο και συνεργάστηκε με διάσημους καλλιτέχνες, όπως η Madonna. Ο Gaultier μεταφέρει στην πασαρέλα τη μόδα του δρόμου, σε συνδυασμό με στοιχεία που σοκάρουν, όπως ο ασαφής καθορισμός του φύλου, της φυλής και της σεξουαλικότητας, με μοντέλα ασυμβίβαστους ή «αληθινούς» τύπους. Το 1997 μεταπήδησε στην υψηλή ραπτική, κάνοντας επιδείξεις στο Παρίσι.